Witaj na stronie MMOcentrum.com - Baza wiedzy na temat gier MMO: mmorpg, shooterów, mmorts oraz gry na przegladarkę!
MMORPG Po polsku Przeglądarkowe Strzelanki Sport Strategie
15.06.2015 - 12:20
Forge of Empires i 100 mlionów euro przychodu!

Niemieckie studio deweloperskie InnoGames ogłosiło, iż popularna gra strategiczna – Forge of Empires – osiągnęła całkowity przychód na poziomie 100 milionów Euro. Początkowy koszt wyprodukowania gry, która miała swoją premierę w 2012 roku, wynosił 1 milion Euro. Już od samego początku społeczność graczy oraz generowane zyski charakteryzowały się proporcjonalnym wzrostem. Obecnie już przeszło 25 milionów zarejestrowanych graczy rozwija swoje wioski od epoki Kamienia Łupanego i prowadzi przez znane ludziom ery, aż do przyszłości. Gra Forge of Empires początkowo ukazała się na przeglądarki internetowe, jednak w 2014 roku otrzymała swoją dedykowaną aplikację na iOS. W marcu 2015 roku dołączyła do nich wersja gry przystosowana do urządzeń z systemem Android.

„Tak wielki sukces Forge of Empires był możliwy jedynie dzięki połączeniu treści wysokiej jakości oraz skutecznego i zrównoważonego modelu biznesowego.” – tłumaczy Armin Busen, Chief Product Officer w InnoGames. “Model free-to-play pozwala nam dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i generować przychody w długim czasie. Mnóstwo graczy zostaje z naszymi tytułami na lata i dlatego stworzenie odpowiedniej długoterminowej motywacji jest jednym z naszych najważniejszych celów.” – dodaje Busen. Treści oferowane obecnie przez Forge of Empires są tak bogate, że wystarczą na 2,5 roku gry.Wspolczesnosc-Miasto

Forge of Empires to nie jedyny przypadek spektakularnego sukcesu InnoGames. Tej jesieni inna gra studia – wydana w 2009 roku Grepolis – również przekroczy próg przychodów 100 milionów Euro. Pierwsza gra studia – Plemiona (Tribal Wars) - rozpoczęta jako hobbystyczny projekt założycieli w 2003 roku, może pochwalić się całkowitymi przychodami wynoszącymi 80 milionów Euro.

Po wydaniu gry dokonujemy poważnych inwestycji w dalszy rozwój oraz marketing naszych gier. Wartość tych inwestycji jest jednak podyktowana pierwszymi sygnałami i wynikami, jakie dana gra osiąga. Dzięki temu jesteśmy w stanie już wcześnie określić, jak wielkim sukcesem dany tytuł może się cieszyć.” – ujawnia Armin Busen. „Tylko początkowy koszt dewelopmentu jest obarczony istotnym ryzykiem. Jesteśmy mocno przekonani, iż dalsze nakłady finansowe będą osiągały przyzwoitą stopę zwrotu. Zdradzę, że w 2014 roku nasza pierwsza gra, Tribal Wars (Plemiona) zarobiła więcej, niż kiedykolwiek wcześniej.”

Gra Forge of Empires została okrzyknięta najlepszą grą przeglądarkową w konkursie German Computer Games Award 2013. Dedykowana aplikacja na iPad, udostępniona w 2014 roku, znalazła się wśród pięciu najlepszych strategii dla tej platformy w Stanach Zjednoczonych

Dodał: mmogamer

« Poprzedni Następny »

Post comment

Treść:
Potwierdź: (Przepisz tekst z obrazka)

Komentarze

Nobody has added commentary. You can be the first!

Artykuły

Zarabianie w internetowych kasynach Poradnik: jak szybko napsuć sobie trochę krwi Zapowiedź TERA: The Exiled Realm of Arborea RIFT PLANES OF TELARA Aion Gracz – żołnierz idealny MMO: płacić czy nie płacić? Koniec płatnych gier MMO? Gry sieciowe trafiają do graczy z całego świata
© 2011 by MMOCentrum - Wszelkie prawa zastrzeżone - Kopiowanie treści zabronione bez zgody właściciela
Projekt graficzny: AltWeb • Wykonanie CMS i szablonu: ladovnik