Witaj na stronie MMOcentrum.com - Baza wiedzy na temat gier MMO: mmorpg, shooterów, mmorts oraz gry na przegladarkę!
MMORPG Po polsku Przeglądarkowe Strzelanki Sport Strategie
Regnum Online

Informacje o grze

Data wydania: 24 maja 2007
Wydawca: NGD Studios
Kategoria: MMORPG
Język: Angielski
Rodzaj:
PvP: Yes

Zagraj teraz!
Ocena:
0/10
Opis   Recenzje   Filmy   Wymagania

Opis gry

Regnum Online to bezpłatna gra MMORPG 3D typu RvR (Realm vs Realm), wydana oficjalnie w 2007 roku przez argentyńską firmę NGD Studios. Posiada obecnie ogrom możliwości jeśli chodzi o samą rozrywkę wraz z niepowtarzalnym światem gry.
Zaczynając grę musimy wybrać jedną z trzech stron konfliktu do której chcemy należeć, gdzie w każdej z nich są po trzy różne rasy.

Do wyboru mamy:
 ALSIUS - gdzie zamieszkujemy tereny ciągłego lodu oraz śniegu
Dostępne rasy: Nordo (człowiek), Utghar (wielkie yeti-podobne stwory) oraz Dwarf (krasnolud),

 SYRTIS - gdzie zamieszkujemy tereny przepełnione zielenią, lasami oraz licznymi łąkami
Dostępne rasy: Alturian (człowiek), Half Elf (pół elf) oraz Elf,

 IGNIS - gdzie zamieszkujemy tereny wiecznego słonca, pustynie, oazy oraz okolice wulkanu
Dostępne rasy: Esquelio (człowiek), Molok (dobrze zbudowany człowiek) oraz Dark Elf (ciemny elf).

Gdy zdecydujemy jaką rasą chcemy grać są również do wyboru trzy główne klasy, gdzie na 10 levelu decydujemy jaką podklasą będziemy kontynuowali grę. Do każdej podstawowej klasy mamy możliwość grać jedną z dwóch podklas. Każda rasa daje nam inne możliwości doboru klas oraz atrybutów.

W grze występują następujące klasy:
 Warrior (wojownik), na 10lvlu do wyboru:
- Barbarian (barbarzyńca wyrządzający największe obrażenia w grze, posiada niezła obronę i szybkość poruszania się oraz duża ilość czarów obszarowych) ,
- Knight (tak zwany tank, z wysoką obroną i ogromnym arsenałem skilli wspierających sojuszników... jest także niezwykle silny w boju, najlepszy przyjaciel conjurerów),

 Archer (łucznik), na 10lvlu do wyboru:
- Marksman (łucznik posiadający ogromny zasięg i dużą ilość ofensywnych skilli, ma również niesamowitą celność oraz szanse na krytyczne obrażenia),
- Hunter (myśliwy, tropiciel który może mieć swojego własnego zwierzaka, ma skill który sprawia, że jest całkowicie niewidzialny jak i taki który pomaga ukryć się sojusznikom, potrafi być bardzo szybki oraz tropić wroga, idealny partner do polowań),

 Mage (mag), na 10lvlu do wyboru:
- Warlock (mag bitewny siejący smierć i postrach wsród wrogich szeregach, ogromna ilość skilli ofensywnych, debuffów, czarów obszarowych, możliwość wysysania życia oraz many z wroga... złodziej summonów),
- Conjurer (mag który jest mistrzem leczenia siebie oraz swoich towarzyszy, pełni role głównego supportu w grze, posiada buffy obronne dla sojuszników, mase leczenia jak i skill który wskrzesza, nie jest jednak ograniczony tylko do tej funkcji, posiada dużo skilli obronnych wyłącznie dla siebie jak i możliwość wsparcia ze strony summonów, z odpowiednim ustawieniem skilli potrafi znakomicie walczyć... grając nim będziesz ulubieńcem swoich sojuszników).

Gdy już opowiemy się po jednej stronie konfliktu, wybierzemy rasę, klasę oraz wbijemy odpowiedni poziom przyjdzie nam walczyć przeciwko innym nacjom.
Walki odbywają się na wiele różnych sposobów, są dostępne spory o forty (po dwa w każdym królestwie), zamki (po jednym), mosty łączące dostęp do przeciwnych ziem, walki na otwartych terenach, polowania oraz walki typu PvP między graczami z jednego królestwa na arenie czy poprzez Duel Banner.
Jednak najważniejszą formą rozrywki w tej grze są inwazje na wrogie tereny, miasta i stolice aby zdobyć wrogie gemy, które są ukryte gdzieś głęboko w danym królestwie.... Ten realm który zdobędzie wszystkie nie tracąc swoich ma możliwość otwarcia portalu ze złotym smokiem i wybraniem poprzez głosowanie godnej nagrody za trud w boju jak np. zwiększony exp czy złoto na określoną ilość czasu oraz wiele innych przywilejów.
Oczywiście gra nie opiera się tylko na walce z wrogiem. Każdy musi zdobywać doświadczenie zabijając różnorodne potwory, wykonując dziesiątki... setki przeróżnych questów. Maksymalny level jaki musimy wbić to 60, na którym mamy możliwość stania sie WARMASTEREM poprzez zbieranie ze specialnych questów warmaster coinsów. Funkcja ta daje nam szersze możliwości w boju, wspieranie siebie jak i sojuszników oraz różne teleporty ułatwiające walki.

Oprócz tego odbywają się wspaniałe walki z bossami, z których możemy zdobyć niesamowity przedmiot... Przyjdzie nam walczyć z tymi mniejszymi jak i większymi gdzie potrzeba nam co najmniej 30 osób.
Za zdobywanie wyjątkowego minerału oraz warmaster coinsów możemy kupić wymarzony ekwipunek oraz mounta u NPC.
Jak w każdej grze znajdzie sie coś dla graczy, którzy lubią umilić sobie grę poprzez kupowanie Ximerin (waluta premium) za sms czy też przelew. W sklepiku można kupić między innymi mounty, wypasione fryzury, farby do wymalowania wyposażenia, stroje, exp boostery ułatwiające expienie oraz wiele innych.

Grę polecam szczególnie fanom RvR ale również tym, którzy mają dość gier typowo wschodnich, a także tym którzy lubią ciągłe akcje, walki na przeróżnych terenach, fortach itp.
Dodatkowo wspomnę, iż gra posiada naprawde ładną grafikę, wspaniałe modele postaci oraz dość łatwy i przyjemny sposób poruszania się bohaterem.

Recenzje

Dodaj recenzję:

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać recenzje.

Filmy

Wymagania sprzętowe

Minimum

http://www.regnumonline.com.ar/index.php?l=1&sec=13

Optymalne

Post comment

Treść:
Potwierdź: (Przepisz tekst z obrazka)

Komentarze

Guest written : 05.10.2013 - 18:47
John, my question is, how can this<a href="http://qmnljzrvogw.com"> civatree</a> environment possibly be fostered in an environment other than the kind that made Termite Terrace, and the New York (NOT the Florida) Fleischer studio, and Avery's MGM unit thrive?In two of these three cases - and yes Leonard Maltin deserves heaping helpings of praise for his research of this history - the units' creativity thrived because they were almost entirely left alone by the stiffs and the bean counters, and were rarely told either WHAT to create or HOW to create it. The animators in their turn felt and expressed perverse glee in mocking studio heads and obvious know-nothings like Leon Schlesinger.In the third case - the Fleischers - Paramount left them alone as long as they delivered product, and deliver they did, even as Dave Fleischer's love of tinkering and invention occasionally took the operation to the financial brink.Everything now is built from the accounting office and the executive planning table up. You're never going to get a tried and true apprentice system in which masters of their craft like Jones, Avery, Maltese, Tashlin, Clampett and so on again. It won't happen. Animation units as well as allegiances come and go, and anyway, how in the hell ya gonna build a daily working rapport when the actual assembly line is in Seoul, South Korea - through web conferencing? Phehh!It's actually astonishing that given this kind of dysfunctional working rubric, a series of quality like "The Simpsons" or "Family Guy" even sneaks through - although the true rebellious spirit is instead expressed in the kind of short-term series you see on "Adult Swim." I don't know how you feel about "Adult Swim," John, and frankly I'm be afraid to ask... coz you'd likely crush mah dreams and stuff!
Guest written : 05.10.2013 - 10:28
John, my question is, how can this ctreaive environment possibly be fostered in an environment other than the kind that made Termite Terrace, and the New York (NOT the Florida) Fleischer studio, and Avery's MGM unit thrive?In two of these three cases - and yes Leonard Maltin deserves heaping helpings of praise for his research of this history - the units' creativity thrived because they were almost entirely left alone by the stiffs and the bean counters, and were rarely told either WHAT to create or HOW to create it. The animators in their turn felt and expressed perverse glee in mocking studio heads and obvious know-nothings like Leon Schlesinger.In the third case - the Fleischers - Paramount left them alone as long as they delivered product, and deliver they did, even as Dave Fleischer's love of tinkering and invention occasionally took the operation to the financial brink.Everything now is built from the accounting office and the executive planning table up. You're never going to get a tried and true apprentice system in which masters of their craft like Jones, Avery, Maltese, Tashlin, Clampett and so on again. It won't happen. Animation units as well as allegiances come and go, and anyway, how in the hell ya gonna build a daily working rapport when the actual assembly line is in Seoul, South Korea - through web conferencing? Phehh!It's actually astonishing that given this kind of dysfunctional working rubric, a series of quality like "The Simpsons" or "Family Guy" even sneaks through - although the true rebellious spirit is instead expressed in the kind of short-term series you see on "Adult Swim." I don't know how you feel about "Adult Swim," John, and frankly I'm be afraid to ask... coz you'd likely crush mah dreams and stuff! http://sddsirr.com [url=http://rzxqymwb.com]rzxqymwb[/url] [link=http://pscilxk.com]pscilxk[/link]
Guest written : 03.10.2013 - 10:36
I wholeheartedly agree. Especially on the "fun" note. Even if the<a href="http://xsnftvsopc.com"> chrcarteas</a> are empty, the skills are mediocre and there's a lot of other faults, FUN can sometimes save the cartoon. That's why I like the very early Mickey Mouse cartoons. The<a href="http://xsnftvsopc.com"> chrcarteas</a> were smiling empty nothings, but there was alot of fun. Mickey was always giving Minnie a wedgie, or shoving fat guys into taxis, pulling baby pigs off of nipples, stomping on innocent animals, jumping up and down on pigs to fill up tires, etc.THAT's the Disney I like. The few very early cartoons before Mickey became a do-gooder. When he was evil and abused all the farm animals. They were wacky, mindless, sinful fun. That's what made them FUN. Warner Brothers did the same thing, and brought the violence and evil to whole new, better levels.They didn't dance around and sing songs all the time, there was just some funny gags and neanderthal humor. They were badly made, but very fun. Disney lost that.That's why I like some new stuff that may be poorly made, but it appeals to my inner fun-receptor. I imagine that's why you put Beavis and Butthead on there. I have sinned,though. Your comment of people being impressed by "If it's really hard to do and all the animators and assistants want to kill themselves, then you know you're getting your money's worth." rings true for me. If it looks like it was HORRIBLE and awful and painstaking to make, I'll be impressed. Maybe not on an entertainment level, but on a "Holy Crap those guys have a lot of ambition!" level. That must be why I like Roger Rabbit and stop animation stuff.Sorry for the long comment.
Guest written : 02.10.2013 - 08:20
I wholeheartedly agree. Especially on the "fun" note. Even if the caerhctars are empty, the skills are mediocre and there's a lot of other faults, FUN can sometimes save the cartoon. That's why I like the very early Mickey Mouse cartoons. The caerhctars were smiling empty nothings, but there was alot of fun. Mickey was always giving Minnie a wedgie, or shoving fat guys into taxis, pulling baby pigs off of nipples, stomping on innocent animals, jumping up and down on pigs to fill up tires, etc.THAT's the Disney I like. The few very early cartoons before Mickey became a do-gooder. When he was evil and abused all the farm animals. They were wacky, mindless, sinful fun. That's what made them FUN. Warner Brothers did the same thing, and brought the violence and evil to whole new, better levels.They didn't dance around and sing songs all the time, there was just some funny gags and neanderthal humor. They were badly made, but very fun. Disney lost that.That's why I like some new stuff that may be poorly made, but it appeals to my inner fun-receptor. I imagine that's why you put Beavis and Butthead on there. I have sinned,though. Your comment of people being impressed by "If it's really hard to do and all the animators and assistants want to kill themselves, then you know you're getting your money's worth." rings true for me. If it looks like it was HORRIBLE and awful and painstaking to make, I'll be impressed. Maybe not on an entertainment level, but on a "Holy Crap those guys have a lot of ambition!" level. That must be why I like Roger Rabbit and stop animation stuff.Sorry for the long comment.

Artykuły

Zarabianie w internetowych kasynach Poradnik: jak szybko napsuć sobie trochę krwi Zapowiedź TERA: The Exiled Realm of Arborea RIFT PLANES OF TELARA Aion Gracz – żołnierz idealny MMO: płacić czy nie płacić? Koniec płatnych gier MMO? Gry sieciowe trafiają do graczy z całego świata
© 2011 by MMOCentrum - Wszelkie prawa zastrzeżone - Kopiowanie treści zabronione bez zgody właściciela
Projekt graficzny: AltWeb • Wykonanie CMS i szablonu: ladovnik